Men va f*****n....

För ett tag sedan skrev jag om att jag hade fått konstiga utslag på benen, dock bara 2 st på höger ben.. kliade som fasen när man väl började klia på dom... Nu har jag fått 3 utslag precis på, jag vad ska man säga, typ bilringen då, haha :p  Eller med ett "finare ord", på vänster sida på "kärlekshandtaget"... de är inte små heller ca 1,5cm långt och brett, ja fast runt.. heter det diameter när det är runt?
Jag bytte ju sköljmedel för jag tänkte att det kanske var den skiten jag inte tålde... Men då kan det inte vara sköljmedlet heller... Får väl testa byta tvättmedel då! Oskar har inga loppor på sig heller.. bytte liksom sänglakanen för bara 1 vecka sedan. Undra om det är nåt jag ätit?! Men det är så konstigt att jag bara får ett par - tre stycken varje gång de dyker upp...
Jajja, inget jag dör av, men inte så jäkla snyggt nu när man ska simma i eftermiddag, och inte så skönt när de sätter igång att klia :p Men, kan ju samtidigt glädjas åt att midjan har minskat med 1,5cm sen förra veckan :D Inte så mycket kanske, men bättre än inget =)

Kommentera här: