Skallebang

Trots en alkoholfri kväll igår har jag en huvudvärk som heter duga, var kom den ifrån egentligen?!
Vi hade det väldigt roligt hos Gunnars vänner igår. Jättegod mat och efterrätt... Efterrätten gjorde Ida en likadan på kräftskivan vi hade i somras, så jag måste nästan sno receptet av na ;)
Spelade massa sällskapsspel, och även par-spel... Jag måste verkligen köpa mera spel!
Glömde såklart kameran hemma, senildemensen som kommit smygandes de senaste...

Blåser som sjutton ute, tror vi har klass 2 varning (drygt 25m/s) här i Lidköping... vid kusten var det klass 3, vilket innebär vindar på 30m/s... I norr där vräker snön ner, och jag hade mycket hellre haft det vädret än detta sketväder!
Meeen, är ju ändå mysigt att sitta inne när det blåser så.
Ikväll ska vi över till Ida och Daniel och äta tacogrätang och se film, inte fel nånstans, smaskens och mys!
Får se om jag kan få mig en bild på hennes mage, så himla fin bebismage, vill med ha en sån :p

Nej, nu ska jag peta i mig brunchen och dra igång televisionen.

Kommentera här: