One more day

Har avverkat min näst sista dag på sjukhuset idag.. Känns både skönt, men tråkigt på ett vis. Har fått se så sjukt mycket! Tappning av lungor, tappning av urinblåsa, vart med och satt kateter, följt med patienter och kikat vid gastroskopi och koloskopi (inget jag vill göra frivilligt själv!!!!), tagit blodprovet, blodtryck m.m m.m... Har verkligen varit galet intressant!
Dåligt med bilder... men det enda jag sett typ det senaste är, sjukhuset och jobbet :p
Tänkte jag skulle baka något gott till personalen, så de har nåt att mumsa på, på mors dag och allt.
Blir Göteborg imorn istället, bytte så jag kunde praktisera ytterligare en dagtur imorn, och det känns skönare att avsluta med ett dagpass =)

Nu ska jag gå till affären och köpa nötfärs, för här nalkas det tacos, mumma!

Vill ha finväder så jag kan sitta och njuta i småbåtshamnen vid solnedgången...

Kommentarer:

1 lovisa:

sv. jame:D

Kommentera här: