Kors...

Idag funkade det att logga in här...

Morgonen började med att jag försov mig till 06.15.. så det va bara att klä på sig, slänga i sig en banan och bege sig iväg på cykeln... som tur var så hade Gunnar lämnat sin cykelnyckel hemma, så jag kunde ta hans. Min står ju kvar hos Marita och Bill.
Fick jobba över 3 timmar idag, vilket inte gjorde mig ett dugg... money money!
Har dock kutat runt på jobbet som en skållad bäver... Ingen ordinarie, så det va jag och en resursare. Varför händer det alltid alldeles för mycket när det är 2 vikarier? Jaja, vi redde ju ut allt och alla va belåtna när jag masade mig hemåt.

Ska lägga mig en stund nu och vila innan jag drar mig till Ida och hjälper henne med att städa ur det sista i hennes lägenhet =)

Oskar väljer att trycka in sig i transportburen istället för att bre ut sig... störd!

Kommentarer:

1 Håkan:

Kan man ju förstå, utav alla hemskheter han har sett, så är det ju bäst att gömma sig i sin egna borg. ;-)

2 cammie:

haha, katter e bra störda. Min gammla hos mina föräldrar är precis likadan. Pappkartonger är favorit. =)

3 lovisa:

va söt:D

4 Maja:

vilken liten sötnos

Kommentera här: