Snart helg!

Ska bli skönt att ha Gunnar hemma. Han va ledig natten till idag med tanke på all övertid som han har jobbat...
Imorn ska vi iallafall ut till Råda och fira Ida hos hennes föräldrar. Det ser jag fram emot väldigt mycket! =)
Och på lördag är Gunnar och jag bjuden på nån fest nånstans... Kanske tar en kik där, men inget dricka, då det skulle bjudas på alkoholhaltiga drycker hos Ida på fredagen ;) Avskyr verkligen att sova när man har mycket alkohol i kroppen.. sover ännu dåligare än vad jag gör vanliga fall.
Annars tänkte jag fråga darlingen om vi inte kan ta en sväng ner till Falkenberg och hälsa på hans mamma, har ju inte träffat henne än. Eller om hon är upptagen så kanske man kunde åka till Allingsås och hälsa på hans syrras med familj, skulle ju också vara jätteroligt att få träffa dom.
Den som lever får se...

För övrigt så har jag redovisning Kol och Cancer i skolan 12.30 idag... Får se om jag får en syl i vändret för "miss duktig". Kommer få spel på henne inom en snar framtid... kanske det som behövs för att hon ska sluta hålla på..

Kommentera här: