Villabadet

Fick så jäkla aptråkigt förut att jag tog och cyklade upp till Villabadet. Jag rekomenderar inte att cykla i kort klänning! ;p
Vill ju gärna komma ut lite nu när jag är ledig, så jag tyckte att det va en bra idé att fördriva tiden med.
Gunnar han är ju på jobbet, den stackaren.
Lite bilder dårå...


i skuggan ville ingen vara... synd att jag inte tog med mig badkläder, då hade jag fått mycket plats för mig själv


Uppe vid fiket på Skogshyddan stod det en tant och predikade på om Jesus... Fullt ös medvetslös.. öööh...


Då det inte fanns nå bord och stolar över, så satte jag mig i gräset och myste med en fika för mig själv =)


Efter att ha vart där uppe 1 timma ca, så drog jag min kos hemåt igen.. Stannade på Hjertbergs och handlade avocado, creme fraiche och fläskfilé... Tänkt överaska Gunnar med mat när han kommer hem från jobbet. En kall sås som är gjort på pressad vitlök, avocado och creme fraiche, och till detta har jag marinerat fläskfilén och så klyftpotatis.. Mys och smask!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer:

1 Håkan:

haha, den första bilden e verkligen "snuskgubbe-varning". Gömmer sig där i skuggan bland träden o fotar folk på stranden. ;-)

Har ni förresten strand? :-P Trodde ni bara hade en sjö att bada i.

Ni verka iallafall haft fint väder. :-)



Sen är det alltid najs med tjejer som cyklar med korta kjolar. ;-)

2 Anna:

Haha, men som jag skrev på FB, jag är snuskig :p När jag och Ida bodde ihop fick jag ett nytt smeknamn; Snusktant ;)

Klart vi har stränder, finns många badplatser att fördriva tiden på både i och utanför Lidköping =)

3 Håkan:

Då får jag hoppas man hör mer om hur du fick det namnet. ;-P



Trodde annars det var typ Pervo-Anna eller liknande som folk kallade dig. :)

Kommentera här: