God eftermiddag

Vaknade typ för en halvtimma sedan. Riktigt gött!
Somnade dock liggandes på snedden av sängen vid 1 i natt... Gunnar väckte mig inte när han la sig, så han sneddade bredvid mig :p Blev lite paff när jag vaknade vid 4 bara.
Vaknade ju av den vanliga magpumpningen från min fyrbente vän... han är så jäkla nöjd när han står och trampar på min bröstkorg och mage om vartannat.

Ett kvällsdopp fick man sig igårkväll också. Hängde med Ida och Daniel till Sandvik. Där hade jag inte vart på år och da'r. Skönt va're, men det är varmare i Filsbäck, fast det är mysigare i Sandvik :p

Fick ett sms av en vän som skrev att hon va sjuk. Sa att jag skulle ringa idag, och hoppades hon kryade på sig. Då fick jag en bild tillbaka där det stod; "Det går snart över =)" och så en bild på ett positivt grav.test. Ska inte skriva ut vilken det är än, med tanke på att risken för missfall är stor fortfarande. Jag hoppas det går vägen för na =)

Hepp, om man skulle börja dagen med lite brunch, och se om jag orkar baka såna här godingar efteråt!

Kommentarer:

1 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Tack tack :)

Kommentera här: