Tänk om..

Tänk om jag hade hittat denna sida när jag gjorde mitt första cellprov. Då hade jag kanske inte gått och grubblat lika mycket... Jaja, det var då de...
Har sådär ont i ryggslutet som jag hade när jag hade infektion i livmodern, ont typ vid äggstockarna och mellan dom, som jag också hade då...
Jag blir så nervös över om det skulle vara ytterligare en infektion... Jag vill inte bli inlagd igen, hugaligen.
Skit... Hittade lite mer information nu på 1177:

"Livmoderinfektion eller äggledarinfektion

Tecken på livmoder- eller äggledarinfektion kan vara att flytningarna blir rikligare än vanligt. Ibland blir de mer tjockflytande och illaluktande. Man känner av värk som före mens och man kan även få feber. Om man har sådana symtom ska man alltid söka akut vård. Livmoderinfektion kan uppstå i samband med att man får en spiral insatt eller efter missfall eller förlossning."

Kommentera här: