Suck...

Nu har jag varit hemma en stund. Fick inte vara på min avdelning idag... Mitt kära Smaragden =(
Fick reda på idag att min månadsanställning går ut på söndag och att jag därefter får se vad som händer... Kommer få hoppa in timmar på Safiren till att börja med. Mycket sjukt och många som ska ha semester...
Va på Safiren ikväll... 2 vikarier och jag.. Lyckat.. NOT! Men men, vi klarade oss.. Har ju vart på den avdelningen 2 (!) kvällar tidigare. Det suger ändå att jag inte kommer få ha min 50% tjänst kvar... Va ju ändå garanterad lite över 8000kr/månad... Men nu, timanställd.. Nu vet man inte ett jävla skit, vilket leder till att jag måste skriva in mig på sketna arbetsförmedlingen igen och ta kontakt med A-kassan och skit...
Visst visst, jag ska vara glad över att ha ett jobb.... Men när man vandrat från timanställning till timanställning så va man ju så himla glad över att vara månadsanställd och veta att man hade en säker inkomst!
Depp depp depp...
Klart det är intressant att vara ute på de andra avdelningarna, men där är det ju "vanliga" gamla som bor...
På Smaragden, där jag varit sen maj, är det ju psykiatrin som gäller... DET som jag VILL jobba med...
Jäjä, ska sluta gnälla och ta mig ett glas läsk istället...

Kommentera här: