skapligt väder

ska nog bege mig ut en sväng faktiskt.. istället för att sitta här och häcka. Visa upp mitt nya snygga jag :p
Faktiskt.. tycker jag bara ser yngre ut med långt hår. Visst kan de vara snyggt, om man ORKAR göra nåt med skiten. Men, intresse = noll, när det gäller både hår, frisyrer överhuvudtaget med långt hår OCH kläder!
Denna friss behöver jag bara ta i lite vax oxh puffa till, sen är det bra.. Passar min lathet alldeles ypperligt ;)
Känner ingen ångest över att jag klippte mig heller, weeii. Blev ju rätt impulsivt om man säger så.. Men sån är jag, och det är så det ska va. Livet blir så mycket roligare då ;)
Nog tjatat om mig... eh, annars är de ju en blogg om mig, shit the same...

I eftermiddag ska vi vara barnvakter åt världens goaste Theodor och eventuellt sötaste Elmer. Jag är ju lite av en favorit hos Theodor... Det är väldigt mycket "Anna ska hjälpa.. Anna ska putta vagnen.. Anna ska åka rutchkana.. Anna ska åka linbana.." Haha, kul att man är omtyckt iallafall :D Jag har bra hand med barn, måste ju vara de ;p Dock vill jag inte ha nå egna på ett bra tag. Räcker med att vara barnvakt emellanåt =)

Hmm.. Oskar är ju bra rolig! Så fort jag har nån grej på sängen, som mobilen till exempel, då ska han lägga sig på den. Det slår aldrig fel! Haha, skulle ju vilja se när mobilen börjar vibrera!! Katten hade nog flyget upp i taget, för vibratorn är inget att leka med på den :O Okej.. misstolka inte! :p

Annars då... Va hos Thomas igår. Va bra länge sen vi sågs sist! Han hade gått ner i vikt jäklar anåda! Skoj var det att sitta och snacka lite skit.. Sen gick vi ut och gick kl 22.. pratade lite till om allt mellan himmel och jord. VA hemma 23.30 ungefär, så de blev en lagom runda =)

Nej, nu ska jag sluta mala.. Och sluta skriva så osammanhängande :P

Tjopp!

Kommentera här: