Megapol

Slagit igång webradion... Valde megapol idag. Kände för lite blandad musik...
Här sitter jag och tuggar på gammalt godis... Tankarna flödar... Jag vill verkligen åka upp till Östersund nångång i sommar! Skiter i om det inte blir yran nu faktiskt, utan jag vill bara komma upp. Just nu känner jag bara för att åka dit, och ut och utforska norrlands skogar... Det är faktiskt riktigt mysigt att spatsera omkring i skogarna. Hej, Gärda 95bast har talat :p Nämen allvarligt talat.. Skogarna runt Torvalla är tokmysiga att bara vandra omkring i. Må ju ta mig en promenix ner till Kojbyn, om den finns kvar... Men men, får väl se när jag är långledig nästa gång... För ledigt verkar vara svårt att få på helgerna =/

Jajja... de kommande 2 veckorna har man ju iallafall planerat in lite roliga saker :D

Kommentarer:

1 Ida:

Jag vill ju gärna hänga med dit jag oxå.. så du får gärna ta det när jag är ledig oxå isånafall... =P men sen i mitten/slutet på augusti där så skulle jag behöva ditt stöd här hemma... alla andra är ju borta då, och du vet ju vad som händer då... =) så då hoppas jag att du är här hemma... =) så man har nån nära här hemma iallafall... skulle betyda mycket för mej... puss puss

2 bitte:

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

3 mrsjohansson:

jasså där ser man! =)då får du terra honom lite och knacka i väggarna hehe om det inte ligger nån lägenhet imellan vill säga..=)

Kommentera här: