Det var en gång...

och den va grusad...

Tur man inte ser ut som ett ryskt luder iallafall...

Hoppas det är nå skojs på televisionen ikväll.
Chokladpudding står i kylen, så den ska avsmakas med lite banan och maränger senare, smask!

Jag undrar hur det är att vara kär!? Jag har glömt bort hur det känns!
Hur älskar man någon i så jäkla många år?!
Idas mormor och morfar har ju varit gifta i 60år, eller va de nu va.. Men länge är de iallafall! Och hennes föräldrar i ett 30 år också... Hur i helskotta håller man glöden vid liv?!
I de 3 förhållandena jag haft, så har känslorna börjar försvinna efter lite drygt 1,5 - 2år...
Okey okey... Förutom i ett av dom, där jag va en jävla igel efter exet ;P Men det är glömt nu säger vi ;)
Jag vet ju själv hur det är att vara i hans sits nu mer...
Jäjä... Jag har helt enkelt inte träffat rätt.. Så är de väl bara. Men nu känns det som att förhållanden bara är överskattade... Orka fara och flänga ihop jämt och ständigt, nepp!
Okey... Om jag någonsin faller för en kille igen, då ska jag bannemej ha det som Josse och Stefan!
Dom har varsina liv, med varsina vänner, även att de bor ihop!! Åker utomlands var för sig emellanåt, även att de åkt jorden runt tillsammans. Nä, de 2 har de ultimata förhållandet! Ingen överdriven svartsjuka, ingen är kontrollfreak, blir inte sura över småsaker... Så VILL jag ha det i framtiden!
Önska kan man göra iallafall :P

Men, nu trivs jag som det är! Jag kan göra vad jag vill, när jag vill.. och det är helt underbart!
Är inte redo för nå förhållande heller.. Jag måste hitta mig själv, läka och mogna lite till innan man slänger in sig i nå nytt.
Tänk i sommar.. Jag och Ida åker upp till Östersund, singlar. Ingen pojkvän som ska ringa stup i kvarten.. GÖTT!!!
Jag NJUTER av varenda sekund fortfarande, trots att jag vart singel sen ett halvår tillbaka ;D
Just nu känns det som att jag aldrig vill ha nå förhållande.. har aldrig trivts såhär bra! :D

Kommentarer:

1 Sambon.. ; P:

Ja, fan vad kul vi ska ha det i sommar!! Leva livet!! Det är ju det man ska göra medans man kan... =) och NEJ TACK inga mer kontrollerande, svartsjuka pojkvänner!! Tur man lär sig av sina misstag... =)Och även som du säger att man ska kunna göra saker var för sig och inte sitta ihop jämt och ständigt dygnet runt när man väl känner sig redo för att ha ett förhållande igen... =) det är ju så ett sunt förhållande ska se ut har man ju lärt sig med åren.. =P nu tar vi och myser lite med chockladpuddingen tycker jag min sexiga singel kombo... ;P puss puss <3

2 syrran:

Villket fint linne ( blev avundsjuk ;) ) Fats den siter på rätt person oxå . Kram

Kommentera här: