Aptrött

Är riktigt slö alltså! Men, är väl inte så konstigt med tanke på att man va vaken halva natten ;p

Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.. Städade och hade mig igår, så nu vette tusan vad man ska hitt på!?

Sen är det någon jävel som ringer på privat nummer var och varannan dag. I natt var det någon på privat nummer som ringde.. 01.38... Jag verkligen avskyr när den som ringer från privat inte lämnar nå meddelande. Hade det gällt jobb (ja ja, jag vet... det är inga jobb som ringer mitt i natta... men bortsett från i natt då...) så lämnar de meddelande, likadant om det är från sjukhus och dylikt.
Så, vad det är för en tråkig jävel, vet jag inte. Och jag tänker inte svara heller när det ringer från privat nummer!

OJ... Nu plingade det i min mobil... Bra anledning till att avsluta detta innehållslösa inlägg ;p

Kommentera här: