Promenad

Tänkte jag skulle ta mig en liten sväng i kvälls-solen... Känns som jag missat stora delar av dagen bara för att jag vaknade kl 15... Jag har jobbat natt, så det är därför jag sov så länge.. Så ni inte börjar dömma mig utan att veta nåt...
Gick bra att jobba iallafall =)
Hade en väldigt trevlig morgon ^^

Tänk... En dag så vänds ens vardag uppochner.. bara sådär! Tankarna börjar snurra, och nyfikenheten blir bara större och större... Tiden får utvisa =)

Jajust... Må ju ta reda på vars man skaffar såna där papper... Så grannen kan börja övningsköra med mig, hihi. Stackarn! Men, gick ju bra när jag körde med Idas pappa sist... Och grannen har också en liten bil, en Peugeot 307, väldigt fin för övrigt =) Jäjä.. ska väl luska lite.. Jag är ju bra på att luska i saker och ting ;p

Svammel svammel.. Inget hänger ihop.. Men det är som vanligt med andra ord ;)

Kommentera här: