Det regnar i mitt hjärta

Eller, jag menar att det regnar ute :p Men det regnar i mitt hjärta när det är pissväder ute också :p

Den där lägenheten som jag va och kolla på igår... Jag skulle kunna göra vad som helst för att få den! Men, jag antar att jag inte kommer få den.. Vore ju konstigt att jag skulle få den första lägenheten jag svarar "ja" på! Jajja.. Den som lever får se.
Jaha.. Och inte har jag inhandlat mig nån svart tröja eller nå skor än... Tycker det är dåligt om jag inte får jobba mer än imorn, med tanke på att jag måste köpa tröja och skor.. Får helt enkelt bege mig ut på stan imorn igen och kika. Vad fan ska jag ta mig till om jag inte hittar nåt? :S Det löser väl sig.. hoppas jag!

Jag har väl inte så mycket mer att komma med idag...

Kommentarer:

1 cammie:

säger det samma!! i miss kissing! haha



hoppas du får lägenheten, vart igger den!!

Kommentera här: