Bilder

Ja... Här kommer lite av de bilderna jag hade på brorsans dator. Alla är givetvis tagna med mobil ;p
Jonas och Jonny får väl komma och skjuta mig efter detta, HAHA! Eller, så får ni hämnas med att lägga ut några riktigt "snygga" bilder på mig ;p

Snögg-Jonas :p Och jag ser ju väldigt road ut, inte :P Saknar de där korta håret alltså!


Gustav gillade att klättra upp för Jonas jacka, för att sedan bosätta sig på nacken!

Jag... Funderar starkt på att skaffa denna frillan igen!

Oskar trivdes bra under Jonas häck. Vi upptäckte ganska tidigt att Oskar va lagd åt andra hållet ;p

Gu' så snyggt, verkligen!

Väldigt tjusigt! Praktiserade i storkök (tråkigare jobb finns inte!!!) Va tvungen att sätta plåster över näspluppen :p

Jonny utanför Stadt... Sååå läcker så jag tror jag smälter :p


Oskar när han va liten och fick plats i en systempåse



Ja, det va dom som va roliga iallafall.. Har lite fler bilder, men dom är ju seriösa, och dom kan man ju inte lägga ut ;p

Kommentarer:

1 Ida:

Haha... vilka gamla bilder alltså...=P puss puss

2 Anonym:

Ååå! sentimentel!!! =) =) men du har krymt redigt sen dess....Oskar är lika vacker då som nu!!!

3 malin:

hehe ja jonas leder ju den ligan rätt så överlägset ;P (hoppas han inte läser detta..;)

vad liten jonny såg ut när han räckte ut tungan! typ som hugo haha =)

Kommentera här: