Party in the morning

Vaknade för ungefär 30min sen.. Börjar suga i frukost tarmen :p
Sitter här och lyssnar på Pakito - Harmony och Gabbe - Inte idag om vart annat.. Lätt mina favvolåtar just nu. Ja, ni som har mig på facebook har ju sett mina små länkar ;)
Pakito's Harmony skulle jag mer än gärna höra på nattklubbarna... Men det kommer väl. Folk är ju så tröga att de inte fattar att låtar i bra förän DJ:en dragit dom ett halvår först ;p

Igår eftermiddag/kväll hade jag och Ida lite besök. Jag smsade Johannes och frågade om han hade lust att komma och se på film med oss. Han är precis lika crazy som jag minns honom =) Efter filmen fick vi ett infall och gick bort till Donken och tryckte i oss varsin liten hamburgare. Sen hem igen... i spöregn! Lagom hemma slutade det regna.. Jag följde med Johannes en stund med tanke på att Ida skulle lägga sig tidigt med tanke på att hon jobbar till skillnad från vissa andra slapptaskar ;p Vi drog en annan film som va rätt intressant. Efter filmen hjälpte jag Jojje att klippa klorna på hans 3 katter som jag nu är  helt förälskade i! Speciellt den vita långhåriga katten! VILL HA! :p
Efter de följde han mig hem så slapp jag gå själv =)
Han ska bjuda Ida och mig på middag nästa helg, tyckte jag lät himla bra faktiskt när jag vet att han är duktig på att laga mat =)
Ska väl slänga iväg ett sms till honom nu, så vi hinner träffas en liten sväng till.

Nähe, frulle var det!

Kommentera här: