Borta bäst

Man hann inte komma mer än innanför dörren så ville man iväg igen!
Jag har inget hem... Inget ställe som jag kan känna som att det är MIN fristad!
Trött på denna skit kan jag säga! Nu vill jag bara härifrån fort som fan, bort!
Allt känns så jäkla underbart när jag är hos Ida.. Jag trivs så himla bra nere i Lidköping och med Ida som sällskap! Fan att jag har skolan, annars hade jag flyttat NU!
Det värsta som finns är att bli provoserad.. Finns fan inget värre!

Jag behöver en boxningssäck här i lägenheten...

Kommentarer:

1 Ida:

vad skönt att höra att du trivs här och med mej och så... =) märker på dej oxå att du är mycket gladare och så när du är här... en helt annan person typ... =) så det blir bra sen när du flyttar hit igen... så får man se en glad anna... =)puss puss

2 veronica:

tråkigt om du flyttar för min del, men unnar dig allt bra gumman. Mår du bra, mår jag med bra<3 och vem vet, jag kanske hamnar där med nån dag..:)hehe puss puss

Kommentera här: