Snö snö snö

Jisses.. det har verkligen snöat mycket här sen igår. Jag ljuger inte när jag skriver att det snöat minst 15cm!
Plogbilarna har kört som vettvillinar under dagen idag, haha.

Ikväll har jag haft de trevligt med Josse, hennes syskon och deras mamma. Har suttit och spelat sällskapsspel... Det enda kommer jag inte ihåg va de heter, men de andra va Cluedo. Men det sög jag på rejält med tanke på att jag inte fattade hur det funkade först :P
Men trevligt var de, och Irja-Liz  hade dukat upp 7 sorters kakor, kaffe, te och cola.. så de va bara att välja och vraka. Snacka om att man blivit bortskämd här uppe! ;P
Tog 2 bilder med mobilen när jag gick dit förut... Ser lite mysigt ut ändå..


Detta kallar jag vinter! :P

Nä, nu ska jag fortsätta att skriva lite med folk på msn =)

Kommentera här: