2 more days

Inte långt kvar på detta år då. Idag ska jag och brorsan träffa far på stan... Hans sambo va ju sjuk denna gång med, så vi kunde inte åka hem till honom........................................................................................
Och så ska jag inhandla ett på termobrallor idag också. Ska ju till Hammarstrand imorn med 21 andra människor. Där blir det skoter, bada badtunna och äta massa gott :D
Ska verkligen bli kul att få åka skoter igen! Va nog -94 som jag åkter skoter senast, och det är ju några år sedan :P
Sen i eftermiddag ska jag och Mackan bort till Martin. En kille som vi lekte med när vi var pyttesmå och som man haft kontakt med til och från. Men nu är det 6-7år sedan vi träffades. Så de ska bli himla kul att ses igen =)

Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen. Bäst att pälsa på sig ordentligt.. Nästan -25 ute nu. Gött!

Kommentarer:

1 Ida:

Så det blev att du ska hänga med josse och hennes familj imorrn alltså?? puss puss

2 AnnA:

Jupp, hennes syskon med pojkvänner och lite annat löst folk :P Puss puss

3 Emelie:

Läser din blogg typ varje dag, välbesökt! Så kul att du har de bra däruppe, här är också kallt inte -25 men inte långt ifrån vissa dagar. Här jobbas de varje dag förutom idag fram till skolstart. Du saknas! Kraam

Kommentera här: